tisdag 1 augusti 2017

Försöker landa...





Känner mig extremt trött idag.
Gick an som en speedad duracellkanin i går efter att jag fått det braiga beslutet från F-kassan.
Hade väldigt svårt att slappna av.
Det var svårt att somna.
Var uppe halva natten.
Kom mig inte till ro.

Men nu är en ny dag och jag känner mig inte sådär speedad längre.
Börjat varva ner i känslan av att slippa oro om hur allt ska bli.

Jag låg kvar länge i sängen i morse.
Det var svårt att kliva upp.
Men nu är jag uppe, påklädd och har druckit två muggar kaffe.

Idag ska jag bara vara...
Och ha det gott!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

15 kommentarer:

  1. This is such a fantastic resource that you’re providing
    and you provide out totally free. I enjoy seeing sites that offers a great helpful resource totally
    free. I genuinely loved reading your articles.

    SvaraRadera
  2. Mäktig himmel på bilden!
    Kan förstå att det nog kändes lite grand som en lottovinst att du äntligen fick beviljad en sjukskrivning.
    Att bara vara verkar vara idealiska platsen för sinnet att tillbringa tid på. "ler".
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var nästan en sån känsla.
      Idag har jag som sagt bara varit, är väldigt trött i kropp och själ.

      Kram

      Radera
  3. Great post! Keep it up.

    SvaraRadera
  4. Så bra att det ordnar sig för dig, känns säkert lättare nu. Stor kram till dig min vän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo det känns lättare.

      Kram

      Radera
  5. Excellent post, I think site owners ought to learn a lot from this blog its truly
    user-friendly.

    SvaraRadera
  6. Thank you for this; I'm formally a huge fan of your weblog.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, that´s very kind of you!

      Hugs!

      Radera
  7. I enjoy your way of writing truly enjoy this
    web site.

    SvaraRadera
  8. Marvelous work on behalf of the owner of this website, outstanding post.

    SvaraRadera